Pages

Selasa, 1 Mei 2012

selamat hari pekerja

selamat hari pekerja
buat pekerja,
kau yang telah bekerja 
makan gaji atau curi gaji ..
buat aku
seorang pelajar
aku juga bekerja 
pada kerja yang perlu aku kerjakan
dan masih bergelumang dengan kerja
hingga tuhan kerjakan aku

hari ini,
hari baru 
buat sang pencinta
1 mei 2012
tanda hari banyak meninggalkan kita
kita ? masih terkebil2 membuang hari


pada yang pernah melihat kulit buku ini
yes! buku tulisan seorang anak seni
yang aku fikir dia memang menjiwai erti seni
ZAHIRIL ADZIM
semoga kau , dapat terus berkarya
dengan sepenuh hati
seni itu bukan dijual beli
tapi ia dikongsi
karyalah kau suatu hari nanti di atas syariat Islam yang sebenarnya 

buku yang aku beli sendiri terus dari tangannya,
dengan ucapan terima kasih lagi 
^^


disertakan juga sebuah kad gambar pasangan romantis ini




terima kasih

-asrama,psis-


Tiada ulasan: